Igår hade vi storstädning på kontoret Igår for vi rundor på kontoret och städade som om det vore jul igen. Äntligen fick kaoset med sladdar komma upp från golvet och råttorna fick dansa ut ur dörren med sambarytmer. Då gjorde jag den stora upptäckten.... Först hade jag inte tänkt berätta något för vår VD utan hålla det hemligt för resten av mitt liv. Vi har dock bestämt på kontoret att det är ärlighet och öppen kommunikation som gäller. Så det var bara att bita i det sura äpplet och erkänna vad jag gjort samt invänta kallelse till ett krismöte. Jo, kolla här... Jag har gnällt och klagat MÅNGA gånger att vi inte haft såna där blyertsstift du vet... OKEJ, jag fattar!! FYRTIOTVÅ såna saker hittade jag i mina lådor.... Nu har chefen sagt att det blir avdrag på lönen. Ja jag fattar =) Jag undrar om vi har rutiner och checklistor för denna formen av problem på kontoret. Jag ska ta en titt i vår verksamhetspärm!