Jo men jag ska fortsätta med härliga sommarbilder bara för att reta alla andra. Sån är ju jag :) Nä såklart vill jag dela med mig av min glädje till värmen och sommaren. Min årstid. Då jag mår mitt bästa jag. När gör du det på året? Vi har haft en liten tradition i vår familj att utnyttja de ljumma kvällarna på stranden. Vi packar ner kaffe, fika och ibland kvällsmaten. Då sitter vi där och bara är. Ingen tv som tar upp vår uppmärksamhet, eller att det sjukt störiga ljudet av diverse husmaskiner som signalerar om att det är dags att göra något. Mys och kvalitetstid. Ikväll fick vi med oss Cornelia och Elise och tösen älskar att vara på stranden lika mycket som mormor. Nästa vecka har jag semester utan mannen, Elise ska vara på fritids. Jag tänker att jag kidnappar med mig henne till stranden istället om det är fint väder ♥️