Ääääääälskar Espresso house sån där macka med kyckling mozzarella och pesto. Mannen gjorde slag i saken och tillagade det hemma. Lägg av vad gott!!!!! Middagen blev sen eftersom vi verkligen inte ville äta i värsta värmen! Snart checkar jag ut för två veckors semeste. Och det känns, jag är förbaskat trött. Det kan också bero på att jag och Mira tittar på Spökjakt sent in på natten. Att vi ens kan sova efter det… Lite smink och örhängen så ser nog ingen att jag är dödstrött. Två dagar till sen är jag fri ett tag. Redo för Spanien