Nuuuuu är det semester, jag ska bara….. Idag är det sjukt varmt och vi är på väg på fest. Flickorna har badat för fullt hos oss de varma dagarna, jag älskar att höra plasket och skratten. Jag har sån tur att ha Mira hemma. Hon fick ta ansvaret för mammas lockar idag. Jag har ju ALDRIG mina egna lockar. Mira uppmuntrar mig att våga ha självfallet. jag vill ju ha sådär platt, blankt och tjockt hår ju! Nä här är det trollruffs för fullt. Men visst är det som dom säger, man vill ha det man inte har!