Men du, vad händer med mig när sommarvärmen kommer? Jag blir helt anti-social-media-social men utbränd socialt. Jag förstår om du inte förstår för det gör jag inte själv heller, men jag fattar lite vad jag menar. Jag vill inte vara social på sociala medier, men är social på riktigt men blir utbränd av det... hmmm blev du klokare nu? Att vara social här kräver inte så mycket energi men det gör det i verkligheten. Nä nu får jag lugna ner mig, det är väl alla goda vinkvällar som varit det sista som gör hjärnan seg. Nu blir det inte mer sånt förrän semestern börjar- nästa vecka ;)Här är mitt liv de senaste dagarna i en rasande taktTorsdag:After work med kollegorna, de vägrade gå hem så vi var igång till 02:00 Fredag:Förmiddagsfika på stranden, lunch på stan och en rejält härlig midsommarafton hos vännerna Ann och Johan, sömn? Vid 03:00 Lördag:Middag hemma hos oss med Cornelia och gänget samt Bosse, vi satt ute och käkade och kollade såklart på fotboll. Kollade du? SöndagFörmiddagsfika med mina föräldrar hos oss, lunch hos Cornelia och familj. Och på kvällen fick vi besök av långväga vänner. Puh... du förstår, socialt utbränd och min hjärna går i 180 att jag har så mycket annat att göra. MEN, vad gör väl det, livet är inte att städa och fixa, livet är att LEVA.