Angående resan så har vi fått ett slutbud på 30% av resebolaget. Nu går vi vidare till ARN samt gör en anmälan om "vilseledande marknadsföring" och fått hjälp av en jurist. En konsumentvägledare ansåg att vi absolut ska gå vidare. Mina storbloggande vänner som läst vill gärna också hjälpa till i kampen! Tycker ni att jag ska öppna det lösenordsskyddade inlägget? Resebolaget har inte förstått att det egentligen inte handlar om hotellet vi hamnade på. Det handlar om att dom måste vetat långt innan att vi inte kunde åka dit om de kontrollerat det skick hotellet var i. När vi fick beskedet var alternativen; åk dit eller få pengarna tillbaka för det finns inga andra resor, två veckor innan avresa. Ni kan läsa mer i mitt inlägg om detta. Det värsta var att hantera var Gabriels besvikelse när han fick veta PÅ PLATS I EGYPTEN att vattenlandet inte var öppet... Han förstod direkt hur jobbigt det skulle bli för oss att åka dit med buss med en rullstol och en barnvagn så han valde att sitta på hotellrummet i en vecka... När man ser bilderna på hotellet vi skulle bo på så måste man förstå att det inte finns en chans i världen att vi skulle kunna bott där, och resebolaget borde vetat det LÄNGE!!! Hotellet vi hamnade på skulle varit 5-stjärningt enligt det papper vi fick från resebolaget, men sanningen är en helt annan och även en helt annan historia... Det mest pinsamma i det hela är att en anställd (högt uppsatt) på resebolaget försökt få tag på lösenordet till min lösenordsskyddade inlägg med foto på missären. PINSAMT! I Stället kunde denne person varit ärlig så hade jag med glädje skickat bilderna... Det finns även en FB sida för oss som drabbats där vi samlar dokumentation, filmer och bilder, än så länge ej offentlig... En pump saknades/var sönder till vattenlandet och en del interiör till rummen hade fastnat i tullen..... TACK TILL AFTONBLADET SOM UPPMÄRKSAMMAT SAKEN!